Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych
Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych wejdzie ma wejść w życie od 2021 roku. Warto wiedzieć, na czym będzie polegać i jak się do niej odpowiednio przygotować.
2020-05-22, 13:57

Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych dla wykonawców i zleceniodawców

Elektroniczna wymiana informacji jest tak naprawdę realizowana już od długiego czasu. Niemniej jednak, nie wszystkie dokumenty i sprawy można w ten sposób załatwić. Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych ma to jednak zmienić.

Postulaty do spełnienia

Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych opiera się na trzech postulatach. Pierwszy dotyczy publikacji informacji dotyczących zamówienia, drugi związany jest z dostępnością do stosownych dokumentów, zaś trzeci opiera się na całkowitej wymianie i komunikacji elektronicznej. Począwszy od wystosowania oferty, poprzez podpisanie umowy i realizację zamówień.

elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych

Bezpieczna komunikacja elektroniczna

By obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych była sprawna i bezpieczna musi zostać spełniony szereg wymagań i norm związanych z bezpieczeństwem, zarówno po stronie zamawiających, jak i wykonawców. Na naszym blogu zamieściliśmy najważniejsze informacje dotyczące tej formy składania i realizowania zamówień publicznych. Spraw, na jakie zmiany warto się przygotować.

KONTAKT / AUTOR
ApexNet
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.