Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych dla wykonawców i zleceniodawców
Elektroniczna wymiana informacji jest tak naprawdę realizowana już od długiego czasu. Niemniej jednak, nie wszystkie dokumenty i sprawy można w ten sposób załatwić. Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych ma to jednak zmienić.
Postulaty do spełnienia
Obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych opiera się na trzech postulatach. Pierwszy dotyczy publikacji informacji dotyczących zamówienia, drugi związany jest z dostępnością do stosownych dokumentów, zaś trzeci opiera się na całkowitej wymianie i komunikacji elektronicznej. Począwszy od wystosowania oferty, poprzez podpisanie umowy i realizację zamówień.
Bezpieczna komunikacja elektroniczna
By obowiązkowa komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych była sprawna i bezpieczna musi zostać spełniony szereg wymagań i norm związanych z bezpieczeństwem, zarówno po stronie zamawiających, jak i wykonawców. Na naszym blogu zamieściliśmy najważniejsze informacje dotyczące tej formy składania i realizowania zamówień publicznych. Spraw, na jakie zmiany warto się przygotować.